Termeni si conditii

Termeni și condiții de utilizare a site-ului beau.ro

  1. Definiții

În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

MĂRCI ÎNREGISTRATE: reprezintă mărcile înregistrate ale AGIRA PRO CORPORATION SRL, dar fără a se limita la denumirea AGIRA;

SITE: reprezintă SITE-ul de Internet care aparține AGIRA, adresa beau.ro, prin intermediul căruia UTILIZATORUL are acces la informații privind serviciile și produsele oferite/asigurate de către AGIRA în rețeaua magazinelor AGIRA.

AGIRA reprezintă societatea AGIRA PRO CORPORATION SRL, cu sediul în Bucuresti, Bdul Timisoara Nr. 65, Bl.D44, Sc.F, Et.4, Ap.66, Sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/11059/2011 și Codul Unic de Înregistrare 29102009, atribut fiscal CUI.

UTILIZATOR: reprezintă persoana fizică si/sau juridica care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat TERMENII ȘI CONDIȚIILE prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, sau un vizitator al site-ului care nu este înregistrat/logat.

UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și a legislației în vigoare, sau în orice alt mod care poate produce prejudicii AGIRA.

CONT: secțiunea din site formată din adresa de e-mail și parola care îi permite Cumpărătorului să plaseze comenzi, să lase recenzii cu privire la produsele și/sau serviciile achiziționate, să adreseze întrebări sau comentarii, să formuleze cereri de retur, și conține datele personale ale Utilizatorului; date de livrare și facturare; istoricul Comenzilor; rezervări de produse în magazinele fizice din teritoriu; vouchere valabile; sesizări și reclamații; cereri de returnare produse; produse favorite; cereri inițiate privind beneficiul 2xDiferența; informații despre carduri de credit salvate; abonare la Newsletter. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate și nu vor fi încredințate niciunei terțe persoane, fiind răspunzător de integritatea și păstrarea acestora.

De asemenea, în contul de utilizator/client, pot fi adăugate donații în sumă fixă prestabilită sau în cuantum stabilit la alegere de către utilizator, care poate fi efectuată online, cu cardul. Sumele astfel încasate vor fi redirecționate către AGIRA, ale cărei proiecte pot fi consultate pe https://agira.ro .

COȘUL MEU: secțiune din site/cont care îi permite Utilizatorului să adauge produsele pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării lor sau ulterior, ori servicii (cum ar fi extragaranții sau donații pentru cauze susținute de partenerii noștri). În cazul produselor adăugate în coș, Utilizatorul beneficiază de servicii de urmărire a acestora; în acest sens, Utilizatorul va primi comunicări comerciale din partea AGIRA în vederea finalizării comenzii, în interesul legitim AGIRA de a clarifica situația acestei vânzări inițiate de către Utilizator, dar încă nefinalizate.

FAVORITE: secțiunea din site în care Utilizatorul înregistrează produsele preferate sau pe care dorește să le achiziționeze la un moment ulterior sau pe care le urmărește o perioadă de timp, în vederea achiziționării la cel mai avantajos preț.

Recomandarile de produse pentru pachete functioneaza pe principiul: produs de baza si produs atasat, produsul atasat este un produs complemetar produsului de baza.

Exemplu: daca avem produsul de baza televizor, produsul atasat va fi un suport de perete. Recomandarile produselor atasate sunt bazate pe 3 principii: compatibilitate, relevanta, optimizare. Compatibilitate: sunt afisate doar produsele compatibile cu produsul de baza.Relevanta: recomandarile sunt filtrate mai departe pe baza relevantei pentru client, astfel sunt limitate in plus optiunile de afisare pentru produsele atasate. Optimizare: ultimul nivel de filtrare fiind setat bazat pe probabilitatea de cumparare, sunt afisate produsele care au istoric de preformanta bun

ÎNTREBARE: solicitarea scrisă a unor informații de către un UTILIZATOR cu privire la un produs sau serviciu disponibil pe SITE sau în magazinele fizice AGIRA, dar menționat pe SITE care trebuie să respecte Regulile AGIRA privind recenziile .

RECENZIE/REVIEW: evaluarea scrisă a unui UTILIZATOR cu privire la un produs sau serviciu achiziționat de acesta de pe SITE sau din magazinele fizice AGIRA, ce trebuie să respecte Regulile AGIRA privind recenziile.

RATING: modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui UTILIZATOR față de un produs sau serviciu achiziționat de acesta de pe SITE sau din magazinele fizice AGIRA. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs/serviciu poate primi un punctaj de la o stea, la cinci stele și se acordă odată cu RECENZIA.

RATING TOTAL: punctajul total acordat de UTILIZATORII care au achiziționat un produs sau serviciu de pe SITE sau din magazinele fizice AGIRA.

PREȚ DE VÂNZARE: contravaloarea produsului, pretinsă și solicitată de către AGIRA Cumpărătorului/Utilizatorului, afișată în pagina produsului din site, respectiv pe eticheta de prezentare pentru produsele expuse în magazinele AGIRA. AGIRA poate afișa sau nu distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și PRP.

PREȚ DE VÂNZARE RECOMANDAT DE PRODUCATOR/ “PRP”/“RRP”: este prețul de revânzare al produsului, așa cum a fost recomandat/transmis direct de către producător și/sau prin intermediul distribuitorului. PREȚ DE VÂNZARE comunicat de către AGIRA și solicitat Cumpărătorului/ Utilizatorului pentru produsul comercializat este stabilit în mod independent de către AGIRA, în funcție de propria sa politică comercială. Scopul unic al acestei informații este de a sprijini Cumpărătorul/Utilizatorul în decizia de a cumpăra produsul. Cumpărătorul/ Utilizatorul înțelege că marcarea mai puțin evidentă a acestei informații nu este de natură să producă confuzie și că, în luarea deciziei de cumpărare a produsului, Cumpărătorul/ Utilizatorul trebuie să aibă în vedere strict PREȚ DE VÂNZARE comunicat de către AGIRA și solicitat Cumpărătorului/ Utilizatorului pentru produsul comercializat.

SUPER PREȚ: acest produs are un preț competitiv în baza monitorizărilor interne zilnice.

SERVICII: serviciile ce pot fi achiziționate de la AGIRA, inclusiv cele ce se pot achiziționa de pe SITE – disponibile inclusiv aici pe Beau.ro – termenii și condițiile prezente la adresa menționată anterior fac parte integrantă din prezentul document.

  1. Conținutul site-ului

2.1. Informațiile publicate pe SITE sunt atât informații de interes general despre AGIRA, produsele comercializate de acesta, informații despre partenerii săi, cât și alte informații considerate de AGIRA ca fiind de interes pentru UTILIZATORI.

2.2. Informațiile sunt puse la dispoziția UTILIZATORILOR de regulă, în mod gratuit. AGIRA își rezervă dreptul de a implementa anumite servicii pe SITE ce vor fi oferite contra cost UTILIZATORILOR.

2.3. AGIRA este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra SITE-ului, respectiv asupra design-ului și conținutului acestuia precum și asupra tuturor Mărcilor înregistrate de AGIRA și publicate pe SITE.

UTILIZATORUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale AGIRA, prevăzute de legislația în vigoare.

  1. Utilizarea site-ului

3.1. UTILIZATORUL se obligă să acceseze și să utilizeze SITE-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.

  1. Limitarea răspunderii AGIRA PRO CORPORATION SRL

4.1. Răspunderea pentru conținutul SITE-ului.

AGIRA nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale. UTILIZATORII pot găsi informații detaliate în rețeaua magazinelor AGIRA.

4.2. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

4.3. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate/puse la dispoziție de producători/furnizori/distribuitori și AGIRA nu-și asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.

4.4. Prețurile produselor/serviciilor de pe acest SITE sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată.

În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile. Prețurile afișate pe SITE nu sunt identice cu cele din rețeaua magazinelor AGIRA, astfel că pot apărea diferențe între prețul produsului afișat pe SITE și cel afișat în rețeaua magazinelor AGIRA.

Comenzile ale căror produse comandate pe SITE au preț mai mic decât cel afișat în magazinele AGIRA, rămân valabile și vor fi onorate în ordinea înregistrării lor pe SITE și în funcție de limita stocului disponibil pentru fiecare produs din comandă. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil. În cazul epuizării stocului, comanda va fi anulată, clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantii AGIRA. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata.

4.5. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau design-ului, fără notificare prealabilă de către producători.

4.6. Un produs la precomandă este un produs ce urmează să fie lansat și poate fi achiziționat înainte de lansare. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz data de lansare. Produsele la precomandă se adaugă în coș în același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomandă, vă asigurați că veți primi produsul imediat după lansare și că veți beneficia de un preț foarte bun. Produsele aflate la precomandă vor fi livrate într-un termen estimativ de 1-3 zile lucrătoare de la lansare, dar nu mai târziu de 15 zile, în situația în care produsul există pe stocul AGIRA în ziua lansării. În situația în care produsul ajunge în posesia AGIRA după data lansării, livrarea se va face în 1-3 zile lucrătoare din momentul intrării produsului în stocul AGIRA, dar nu mai târziu de 15 zile. Precomenzile se achită în același mod ca și o comandă normală, prin oricare din metodele de plată acceptate. În oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar să așteptați confirmarea telefonică sau pe email din partea unui operator, în momentul în care produsul devine disponibil. Puteți renunța în orice moment la o precomandă. Dacă aceasta din urmă a fost deja achitată, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. în vederea plasării unei alte comenzi.

4.7. AGIRA își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.

4.8. Orice problemă cauzată de produsele și/serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de maximum 15 zile de la momentul la care consumatorul anunță AGIRA despre neconformitățile constatate.

  1. Pierderi/Costuri suplimentare

AGIRA nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și condițiilor din siteul beau.ro.

5.1. AGIRA nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.

5.2. AGIRA nu răspunde pentru defecțiuni tehnice ale rețelei/echipamentelor ce aparțin operatorilor de telefonie mobilă/procesatorului de plăți, etc.

  1. Utilizarea Browser-ului Internet

AGIRA garantează utilizarea optimă a Site-ului prin utilizarea minimă a Internet Explorer 6.

6.1. Vă informăm că eventualele reclamații privind deficiențele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea sunt reclamate în primele 48 ore de la momentul recepției produsului.

6.2. Modalitățile de plată pentru finalizarea unei comenzi online sunt: cu cardul la livrare, ramburs la curier, online cu card bancar, ordin de plată.

6.2.1. În cazul în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. În cazul în care comanda nu este confirmată (termenul pentru procesarea comenzii este de 48 ore) suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.

6.2.2. În cazul comenzilor înregistrate cu metodă de plată ramburs la curier se adaugă un cost unic de procesare al comenzii în valoare de 4,99 lei, cost care va fi evidențiat separat în coșul de cumpărături și pe factura fiscală. Costul de procesare al comenzilor înregistrate cu metoda de plată “ramburs la curier” este independent de costul asociat livrării produselor, care ține cont de valoarea finală a comenzii, acesta nefiind luat în calcul. Mai multe detalii despre costurile asociate livrării găsiți aici.

6.2.3. AGIRA isi rezerva dreptul de a anula comanda si de a nu tine rezervate produsele comandate in cazul in care clientul nu poate fi contactat telefonic in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, pentru confirmarea comenzii si adresei de livrare.

6.2.4. Denunțarea contractului in mod repetat, returnarea repetata de produse, fara o justificare reala sau obiectiva, va putea fi considerata un abuz. Tot abuz este si comandarea de produse din siteul beau.ro si nepreluarea acestora in mod intentionat (clientul cumparator raspunde la telefon pentru confirmarea comenzii, apoi nu mai poate fi gasit in niciun fel pentru livrarea produselor comandate de sine si inchiderea comenzi). In acest caz AGIRA este indreptatita sa blocheze orice comanda ulterioara a respectivului client, dar si sa il constranga la plata comenzilor nepreluate, conform legii in vigoare.

6.3. Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. Chiar daca produsele comandate apar in stoc, nu inseamna si confirmarea comenzii, deoarece produsele pot fi in stocul beau.ro sau in stoc la furnizor. Daca furnizorul nu a actualizat catre AGIRA stocul produsului, chiar daca in stocul siteului apare ca si existent, produsul nu va putea fi livrat clientului cumparator, neexistand fizic pentru a se realiza livrarea. Produsul neexistand fizic, comanda se va anula cu informarea prealabila a clientului, telefonic sau in scris, prin email. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Daca adresa de livrare completata in comanda de catre clientul cumparator nu este completa (Judet/Oras/Localitate/Nume si numar Strada/ Cod postal/Nr de telefon) si corecta, acesta va fi contactat de reprezentantii AGIRA pentru clarificarea comenzii si livrarii acesteia.Termenul estimativ de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 15 zile.

6.4 Dupa plasarea comenzii, clientul cumparator va primi un email de informare asupra faptului ca AGIRA, prin Beau.ro, a primit comanda sa. Mesajul primit de clientul cumparator este “Te anunțăm că am primit comanda ta nr. …. și acum este în procesare” sau “Te anunțăm că am primit comanda ta nr. …. și acum este în așteptare” aceste mesaje NU inseamna confirmarea comenzii, ci faptul ca respectiva comanda a ajuns la furnizor, a fost inregistrata in baza de comenzi beau.ro, urmand a fi procesata. Dupa ce comanda este verificata, se constata ca toate produsele se afla in stoc fizic, se verifica ca adresa de livrare este corecta si completa, aceasta este trimisa catre livrare si devide confirmata.

6.5. În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile lucrătoare.

6.6. Livrarea. Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina produsului. În acest caz, AGIRA își asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

6.7. Cumpărătorul va intra în proprietatea bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată) către curier.

6.8. În cazul anulării comenzii, niciuna din părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.

6.9. Returul produselor: Conform OUG nr. 34/2014 cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanță în termen minim de 14 zile si maxim de 30 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului, fără ca acest lucru sa dea naștere la penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea sa se producă in termenul maxim 30 zile de la livrarea comenzii.

6.9.1. Clietul cumparator are posibilitatea ca în acest termen să returneze produsul/produsele achizitionate de pe Beau.ro, fiind obligatoriu ca produsul/produsele să fie returnate în conditii 100% de revanzare, in ambalajul original sigilat si nederiorat. In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare, sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste conditii fiind cumulative, lipsa uneia dand dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului. Pentru aceasta puteți completa formularul de retur pus la dispoziție în secțiunea Formular retur sau ne puteți comunica intenția Dumneavoastră (declarație neechivocă) de retur în orice alt mod (în scris – plic la poștă, prin e-mail, prin telefon, etc.).

6.9.2. Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc. AGIRA va avea dreptul de a alege in ce masura acceptă sau nu returnarea banilor, sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare, sens in care, prin transfer bancar, clientului cumparator ii va fi restituita exclusiv aceasta valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile legale.

6.9.3. Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre AGIRA, in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d).

6.9.4. În cazul returnarii produsului/produselor, AGIRA va rambursa contravaloarea acestuia/acestora, prin transfer bancar in conditiile anterior mentionate, in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul/produsele returnate prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional, conform mentiunilor de mai sus.

6.9.5. AGIRA isi asuma obligatia de a suport cheltuielile privind returnarea produselor in termenul de 30 de zile mentionat anterior, doar in masura in care returnarea se realizeaza in primele 14 zile ale termenului. Cu incepere din a 15-a zi, pana la expirarea termenului de 30 de zile, aceste costuri revin si sunt in sarcina clientului/cumparatorului, fara perceperea unor taxe sau comisioane suplimentare.

6.9.6. Returnarea produsului/produselor comandate si livrate se va realiza exclusiv la adresa din Bucuresti, Bd. Regina Maria 32, Sector 4 prin predarea personala a acestora de catre clientul cumparator ori prin expedierea lor, pe cheltuiala clientului cumparator, printr-o firma de curierat.

6.9.7. Contravaloarea produselor comandate pe Beau.ro, livrate de AGIRA si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile anterior amintite, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul personal al clientului cumparator, cu exceptia cazului in care acesta imputerniceste in scopul aratat o terta persoana, prin act notarial care se va prezenta in original furnizorului.

6.9.8. În procesul de retur, puteți folosi orice serviciu de expediție.

6.9.9. În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional, se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.

  1. RECENZII, COMENTARII ȘI ÎNTREBĂRI

Recenziile, comentariile și întrebările pot fi adresate doar de UTILIZATORII logați în CONT, indiferent dacă acestea privesc produse sau servicii achiziționate de pe SITE sau din magazinele fizice AGIRA.

ÎNTREBĂRILE

Spre deosebire de recenziile ce descriu experiența personală a UTILIZATORILOR care au achiziționat efectiv un produs sau serviciu, întrebările pot fi adresate de UTILIZATORI cu privire la orice produs sau serviciu disponibil pe SITE sau în magazinele fizice AGIRA, din secțiunea „Întrebări” -> „Adresează o întrebare”. Conținutul întrebărilor trebuie să respecte în mod corespunzător Regulile AGIRA privind recenziile, și pot fi moderate în aceleași condiții ca și cele prevăzute pentru recenzii.

RECENZIILE

  1. Colectarea, moderarea și publicarea recenziilor

Indiferent de modul de colectare ori de produsul sau serviciul vizat, toate recenziile sunt supuse regulilor descrise în prezenta secțiune, completate cu cele prevăzute de legislația în vigoare.

1.1. Colectarea recenziilor

Recenziile pot fi colectate în mod solicitat sau nesolicitat, după cum urmează:

– pot fi solicitate prin e-mail, cu respectarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal. UTILIZATORII nu sunt obligați în niciun fel să acorde recenzii;

– de asemenea, recenziile pot fi solicitate, cu titlu general, în cadrul unor campanii organizate de AGIRA. În acest sens, AGIRA poate organiza campanii de încurajare a publicării unei recenzii a produsului sau serviciului achiziționat de anumiți utilizatori, prin astfel de campanii urmărindu-se obținerea unei opinii personale, constructive și sincere a clienților ce au achiziționat produsul sau serviciul, fără ca eventualele premii oferite în cadrul unor astfel de campanii să urmărească obținerea unei anumite recenzii ori unui anumit rating. Eventualele premii oferite în cadrul unor astfel de campanii au ca scop exclusiv mulțumirea pentru oferirea unei recenzii care îi va ajuta pe ceilalți utilizatori să ia o decizie informată cu privire la achiziția produsului;

– din secțiunea „Adaugă recenzia ta” aflată în pagina SITE a fiecărui produs pot fi lăsate recenzii fără a exista o solicitare.

Pașii pentru lăsarea unei recenzii, indiferent de modalitatea de colectare:

  1. Accesarea SITE-ului
  2. Conectarea în propriul CONT de UTILIZATOR
  3. Accesarea secțiunii „Produse” și selectarea produsului/serviciului pentru care se va lăsa recenzie
  4. Accesarea secțiunii „Recenzii” -> „Adaugă recenzia ta”
  5. Completarea câmpurilor disponibile și acordarea unui rating în concordanță cu recenzia
  6. Publicarea, opțională, a unei imagini privind produsul sau serviciul achiziționat
  7. Acceptarea, obligatorie, a Termenilor și Condițiilor și a prelucrării datelor cu caracter personal în condițiile Politicii privind protectia datelor cu caracter personal .

Orice recenzie, indiferent de modalitatea de colectare, trebuie să respecte următoarele reguli privind recenziile („ Regulile AGIRA privind recenziile”):

– recenzia trebuie să provină de la un client AGIRA care a achiziționat efectiv produsul de pe SITE sau dintr-un magazin fizic AGIRA (vezi secțiunea Moderarea și verificarea recenziilor pentru a înțelege cum se face această verificare);

– în procesul de acordare a unei recenzii trebuie completate toate câmpurile marcate drept obligatorii, inclusiv acordarea unui rating în concordanță cu conținutul recenziei;

– recenzia trebuie redactată în limba română, fiind, însă, permise cuvintele sau expresiile în limbi străine de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: laptop, PC, mouse, review, notebook, plug and play etc);

– recenzia trebuie redactată într-un limbaj corespunzător; nu este permisă utilizarea unui limbaj care conține remarci jignitoare sau defăimătoare la adresa oricărei persoane fizice sau juridice, limbaj violent, rasist, amenințător, care îndeamnă la săvârșirea unei fapte prevăzute de legea penală sau contravențională, care incită la ură sau discriminare;

– recenzia trebuie sa utilizeze un limbaj inteligibil;

– recenzia trebuie să se refere în principiu la caracteristicile, funcționalitățile, specificațiile produsului sau serviciului achiziționat și evaluat;

– recenzia trebuie să reflecte opinia personală, sinceră, corectă, neînșelătoare și constructivă a utilizatorului privind produsul sau serviciul evaluat;

– conținutul recenziei nu trebuie să cuprindă date sau informații cu caracter personal ale utilizatorului sau ale oricărei terțe persoane, inclusiv dar fără a se limita la: nume, numere de telefon, adrese de e-mail, adresa de livrare sau de domiciliu, date ale contului sau cardului bancar, precum și orice informații care ar putea duce la un furt de identitate;

– conținutul recenziei nu trebuie să încalce drepturile de autor sau orice alte drepturi ale unor terțe părți;

– recenzia nu trebuie să facă referire directă sau indirectă la un alt comerciant ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și AGIRA;

– recenzia nu trebuie să conțină materiale de natură publicitară;

– recenzia nu trebuie să încalce orice prevedere legală aplicabilă.

De asemenea, orice imagine încărcată în cadrul recenziei trebuie să respecte regulile de mai sus, și, în plus, să nu conțină viruși ori să prezinte un conținut alterat în orice fel.

1.2. Moderarea și verificarea recenziilor

Moderarea recenziilor adăugate pe SITE se face atât prin sisteme automate, precum și, dacă este cazul, prin verificări și analize manuale pentru a ne asigura că sunt respectate în totalitate Regulile AGIRA privind recenziile.

Recenziile lăsate de un UTILIZATOR vor fi verificate în mod special pentru a ne asigura că aceasta provine de la un client care a achiziționat efectiv produsul sau serviciul, iar conținutul acesteia reflectă experiența reală a acestui client.

Deși recenziile pot fi adăugate doar de către UTILIZATORII conectați în CONTUL personal de client, efectuăm și următoarele verificări:

– prin sisteme automate, în baza verificării și confirmării de către sistemul intern că recenzia provine de la un client care a achiziționat efectiv produsul/serviciul („Achiziție verificată”), presupunând verificarea următoarelor aspecte:

  1. statusul comenzii plasate/efectuate de UTILIZATOR pentru respectivul produs este complet
  2. UTILIZATORUL nu a mai plasat o recenzie pentru acel produs;

– prin verificări manuale, ceea ce presupune verificarea respectării celorlalte reguli menționate în secțiunea Regulile AGIRA privind recenziile.

Etapele descrise mai sus sunt valabile pentru orice verificare ce privește respectarea Regulilor AGIRA privind recenziile.

Întreaga verificare a achiziției nu poate depăși un termen de maximum 10 (zece) zile lucrătoare de la data plasării recenziei de catre UTILIZATOR.

În măsura în care apreciem că oricare dintre Regulile AGIRA privind recenziile este încălcată, recenzia nu va fi publicată și vom notifica UTILIZATORUL care a adăugat recenzia cu privire la acest aspect, printr-un mesaj automat. Dacă după primirea mesajului automat și în urma reparcurgerii Regulile AGIRA privind recenziile, UTILIZATORUL apreciază că, în mod neîntemeiat (i.e., fără a exista un temei în Regulile AGIRA privind recenziile), recenzia nu a fost publicată, poate solicita informații/detalii suplimentare prin formularul de contact disponibil în secțiunea „Suport clienți” -> „Contact”.

1.3. Publicarea recenziilor

În măsura în care apreciem că sunt respectate Regulile AGIRA privind recenziile, recenzia va fi publicată pe SITE. Clientul va fi notificat cu privire la publicarea recenziei.

  1. Votul unei recenzii

UTILIZATORII autentificați în CONT pot vota utilitatea unei recenzii lăsate de un alt client cu privire la un produs din secțiunea „Ți-a fost de ajutor”, prin „da” sau „nu”.

  1. Clasificarea recenziilor

În mod implicit, recenziile sunt sortate în ordine cronologică, de la cele mai recente la cele mai vechi. Există, de asemenea, posibilitatea de a clasifica recenziile după modul „cele mai populare”, acest criteriu luând în considerare votul acordat de ceilalți utilizatori cu privire la utilitatea acelei recenzii, recenziile fiind ordonate de la cele care conțin cel mai bun rating la cele care conțin cel mai slab rating.

  1. Editarea recenziilor după publicare

O recenzie poate fi editată de către UTILIZATORUL care a adăugat-o, iar echipa AGIRA, în urma verificărilor efectuate, apreciază că utilizatorul este titularul recenziei postate inițial, iar recenzia editată îndeplinește condițiile Regulile AGIRA privind recenziile.

  1. Autorizația de utilizare

În momentul înregistrării unei recenzii, comentariu, întrebare pe SITE, UTILIZATORII acordă AGIRA o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul acestuia de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Astfel, UTILIZATORII autorizează, cu titlu gratuit, utilizarea de către AGIRA a recenziilor în cadrul comercializării și promovării produsului/serviciului la care se referă, în special pentru următoarele mijloace de difuzare: pe internet, inclusiv în cadrul SITE-ULUI, în magazinele fizice AGIRA, în cadrul comunicărilor interne, precum și în mediile tipărite, inclusiv, în special, publicații, cataloage, presă, pliante, fluturași.

  1. Consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, datele cu caracter personal ale UTILIZATORILOR vor fi prelucrate în condițiile detaliate în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

  1. Durata de menținere a recenziilor

Recenziile vor fi menținute pe SITE pe întreaga durată a disponibilității produselor în SITE cu privire la care sunt publicate recenziile.

  1. SORTAREA ȘI IERARHIA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR

Rezultatele căutării prezintă toate produsele/serviciile care se potrivesc căutării dumneavoastră, în condițiile arătate în prezenta secțiune. De asemenea, afișările pot fi filtrate, pentru a rafina rezultatele fiecărei căutări.

8.1. Sortarea și ierarhia produselor în cadrul categoriilor predefinite de produse

Produsele și serviciile sunt organizate în cadrul SITE-ului, în secțiunea „Produse”, în mai multe categorii predefinite.

În cadrul fiecărei categorii de produse pot exista subcategorii ale produselor ce fac parte din respectiva categorie.

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută tuturor utilizatorilor, în cadrul fiecărei categorii de produse există și posibilitatea aplicării unor filtre, astfel încât să fie afișate doar produsele care prezintă interes în funcție de particularitățile fiecărei categorii de produse. Astfel de filtre pot avea în vedere, după caz, disponibilitatea, prețul, brandul ori alte funcționalități/specificații ale anumitor produse (de exemplu, greutatea, dimensiunea, categoria de vârstă, brand, model, etc).

8.2. Sortarea și ierarhia produselor în cadrul căutărilor individuale

În rubrica „Caută produsul dorit” pot fi efectuate căutări în scopul identificării cu precizie a anumitor produse, precum și în scopul afișării tuturor produselor ce au proprietăți similare cu termenul introdus în căutare.

8.2.1. Pentru identificarea anumitor produse, căutările pot fi efectuate prin inserarea (ex. apasă tasta „enter” de pe tastatură sau dă click pe butonul de „search” din rubrica „Caută produsul dorit):

– codului de produs

– denumirii produsului

– altor detalii specifice de identificare a produsului.

Fiecare termen din lista de mai sus influențează ordinea de afișare a produselor proporțional cu poziția lui. De exemplu, cea mai bună potrivire a codului de produs sau numele acestuia va fi afișată la începutul listei de produse.

8.2.2. Pentru afișarea tuturor produselor ce au proprietăți similare cu termenul introdus în căutare, căutările pot fi efectuate în funcție de:

– denumirea categoriei/subcategoriei

– denumirea brandului

– cuvinte importante din descriere determinate de algoritmul public RAKE.

În cadrul afișărilor determinate ca urmare a căutărilor, produsele sunt, în mod prestabilit, ordonate în funcție relevantă. Criteriul relevanței este determinat prin luarea în considerare a locurilor și a frecvenței acestora în care se regăsește termenul introdus pentru căutare (de exemplu, în numele produsului, în familia acestuia, în descrierea sa etc).

Există posibilitatea ordonării produselor afișate ca urmare a căutărilor în funcție de:

– nume (produsele sunt ordonate în ordine alfabetică)

– prețul crescător (produsele sunt ordonate de la cel mai mic la cel mai mare preț al produselor afișate)

– prețul descrescător (produsele sunt ordonate de la cel mai mare la cel mai mic preț al produselor afișate)

– cele mai bine vândute (produsele sunt ordonate de la cel mai achiziționat la cel mai puțin achiziționat produs dintre cele afișate într-o perioadă determinată)

– cel mai mare discount (produsele sunt ordonate în funcție de discount-ul valoric – i.e., reducerea procentuală fiind transformată în valoare absolută, iar produsele fiind sortate în ordinea descrescătoare a valorii absolute a discount-ului – de la cea mai mare, la cea mai mică).

În timpul căutării, sistemul de search poate face o anumită corecție asupra termenilor introduși de utilizatorul final în cazul în care sistemul detectează o greșeală de scriere (de exemplu, se face corecție de la „ipone” la „iphone” sau de la „smartfone” la „smartphone”).

8.3. Sugestii în cadrul intențiilor de căutare

În situația în care sunt introduse doar parțial denumirea, tipul, modelul, categoria sau alte elemente privind produsele, SITE-ul va afișa automat anumite sugestii de produse, plecând de la textul introdus de utilizator.

Astfel de sugestii pot fi:

– sugestii de termeni – se referă la termeni similari căutați de alți utilizatori

– sugestii de categorii – categorii cu nume similar sau apropiat

– sugestii de pagini – pagini predefinite pentru anumiți termeni de căutare

– sugestii de produse – se va sugera o listă de produse al căror nume, categorie sau cod sunt similare cu termenul introdus. Criteriile de ordonare se aplică în funcție de lista de mai sus (ex: numele produsului este cel mai relevant față de cuvântul căutat).

  1. Accesarea SITE-ului beau.ro

Aceasta implică acceptul UTILIZATORILOR ca datele lor personale să fie păstrate și prelucrate de compania AGIRA. Informațiile pe care ni le transmiteți sunt tratate cu maximă confidențialitate și exclusiv în scopurile pentru care au fost colectate.

Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unui cont de utilizator pentru achiziționarea produselor, livrarea produselor comandate, abonarea la ofertele noastre (consimțământul utilizatorului), transmiterea de comunicări comerciale (consimțământul utilizatorului), transmiterea unor oferte pentru produsele complementare sau accesorii produselor cumpărate (în baza consimțământul utilizatorului și în temeiul interesului legitim al societății AGIRA sau firmelor din grup), informarea utilizatorilor abonați despre promoțiile rețelei de magazine AGIRA sau despre orice alte promoții sau activități desfășurate de AGIRA prin orice mijloace de comunicare (poștă, e-mail, telefon, SMS, etc.), crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, transmiterea de comunicări referitoare la sumele donate în campaniile de strângere de fonduri la care AGIRA este parte, etc.

 

În momentul contactării, utilizatorul va fi informat în legătură cu scopul acțiunii pentru care a fost contactat și i se va solicita consimțământul, dacă respectiva acțiune implică prelucrarea datelor lui personale și pentru aceasta este nevoie de acordul său.

AGIRA PRO CORPORATION SRL este unicul deținător al informațiilor colectate de pe acest site. AGIRA PRO CORPORATION SRL se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțială sau închiriere.

AGIRA PRO CORPORATION SRL poate dezvălui informațiile Dumneavoastră cu caracter personal unor firme din grup sau unor terți autorizați, cu care societatea a încheiat diverse contracte, urmate de acorduri de confidențialitate (Non-Disclosure Agreement) și/sau acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal (DPA).

AGIRA poate încheia acorduri de parteneriat cu diverse societăți comerciale sau persoane juridice private non-profit care organizează sau participă la campanii umanitare/cu caracter filantropic.

În cazul în care parteneriatul presupune transfer de informații și date despre utilizatori, partenerul va fi obligat să respecte confidențialitatea acestor date și să le utilizeze exclusiv în scopul executării contractului respectiv. Partenerii pot avea calitatea de Persoane împuternicite să prelucreze date cu caracter personal sau pot fi Operatori asociați cu Operatorul AGIRA, stabilind în comun scopurile și mijloacele prelucrării de date. În ambele cazuri datele Dvs. vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

În cazul în care selectați opțiunea de a achita online cu plata unui card bancar, AGIRA va transmite către procesatorul de plăți doar date referitoare la comanda dumneavoastră, fără a accesa și procesa alte date referitoare la cardul bancar.

Orice prelucrare a datelor Dumneavoastră cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii privind protectia datelor cu caracter personal.

  1. Colectarea datelor

Se face prin diverse modalități și instrumente specifice precum: soft profesional de urmărire a traficului, aplicația de gestiune a newsletter-ului, prin salvarea în baze de date a diverselor formulare de contact disponibile pe site care sunt completate de către utilizatori, prin chestionare online, etc.

Utilizăm adresele IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a administra site-ul, a urmări interesele utilizatorilor și a aduna informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea gradului de accesibilitate în utilizarea site-ului și publicarea unor informații cât mai relevante pentru interesele utilizatorilor.

  1. Acces restricționat și (dez)abonare

Prin accesarea site-ului, crearea unui cont de utilizator și plasarea comenzilor sau a unei donații, utilizatorul acceptă în mod expres Termenii și condițiile site-ului, modul de desfășurare a unei operațiunilor online așa cum sunt descrise pe site.

Există zone în site care necesită înregistrare (vezi Înregistrare) sau abonare (vezi Newsletter).

În cazul newsletter-ului, fiecare ediție/alertă conține și modalitatea de dezabonare; odată accesată această opțiune, dezabonarea se aplică imediat, nefiind necesare alte confirmări din partea utilizatorilor. În funcție de tipul de operațiune (creare cont site, abonare newsletter, efectuare donație), utilizatorului îi pot fi solicitate date precum: nume, prenume, email, adresă, număr de telefon, CNP, companie, etc.

Unele date solicitate sunt obligatorii pentru a putea furniza bunul sau serviciul de care clientul este interesat sau pentru a putea reține/încasa suma donată de Dvs.

În cazul aplicării pentru un credit în rate acordat de partenerii noștri, completarea CNP-ului este condiție obligatorie impusă de instituția care acordă finanțarea. De asemenea, după momentul introducerii datelor personale în formularul de pe site, potențialul client poate fi contactat de unul dintre parteneri în vederea verificării condițiilor pentru acordarea creditului, pentru formularea unei oferte /soluții de finanțare.

Aceste date sunt folosite pentru identificare, validarea sau completarea contului de abonat, pentru evaluarea datelor înscrise în formularul online de creditare.

Datele cu caracter personal vor fi utilizate în scopul derulării contractelor și procesării comenzilor Dvs. Ulterior, datele vor fi salvate ținând cont de termenele de păstrare conform legislației fiscale și comerciale și atât timp cât este necesar pentru protejarea drepturilor AGIRA.

Pentru derularea în bune condiții a contractului de vânzare, după ce clientul și-a exprimat acordul, AGIRA poate contacta clientul, telefonic sau pe email dacă acesta, în timpul accesării site-ului furnizează datele de identificare și contact. În momentul lansării comenzii, clientul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) și cu modul de operare al vânzătorului.

În cazul în care ați introdus datele Dumneavoastră de contact, însă nu ați validat contul de utilizator, puteți fi contactat de un reprezentant AGIRA pentru a finaliza această procedură prin radierea datelor în cazul în care nu mai doriți să deveniți utilizator sau prin acordarea asistenței și validarea contului. Această acțiune are ca temei juridic interesul nostru legitim de curățare și actualizare a bazei de date.

În cazul în care ați adăugat produse în Coșul de cumpărături, dar nu ați finalizat comanda, puteți fi contactat prin email sau telefonic de un reprezentant AGIRA, în care veți fi anunțat de faptul că ați uitat produsele în coș. Această acțiune unică este justificată de interesul societății de a clarifica situația prin încheierea contractului de vânzare sau anularea lui. După această acțiune, clientul va fi contactat dacă și-a exprimat consimțământul pentru primirea altor oferte/comunicări comerciale.

Într-un termen rezonabil după achiziționarea unui bun sau serviciu (de regula după 14 zile în care clientul poate returna produsul, retrăgându-se din contractul de vânzare) cumpărătorul poate fi contactat prin aceleași canale de comunicare agreate în momentul lansării comenzii, pentru transmiterea unui feedback/review legat de bunul sau serviciul achiziționat. Astfel, clientul se implică activ în crearea de noi servicii și detalierea caracteristicilor bunurilor și informarea altor posibili cumpărători de pe site. Opiniile Dvs. sunt atent analizate de angajații AGIRA care le utilizează ca ghid în alegerea produselor și gamei oferite clienților.

  1. Cookies

Site-ul beau.ro folosește cookie-uri, acestea fiind date stocate pe computerul, terminalul mobil sau alt echipament al utilizatorului, conținând informații despre acesta. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor, acesta permițând memorarea unor opțiuni de navigare în site, precum limba în care se afișează site-ul, tip de filtre care se aplică la afișarea unor anumite pagini, memorarea numelui de utilizator și a parolei pentru un acces rapid la conținutul site-ului. Neacceptarea unui cookie nu înseamnă că utilizatorului îi va fi refuzat accesul de navigare în site, de citire a conținutului acestuia. Cu ajutorul cookies, proprietarii de site-uri pot monitoriza și segmenta interesele utilizatorilor față de anumite zone sau aplicații ale site-ului, fapt care le permite ulterior îmbunătățirea experienței de navigare, introducerea unui conținut relevant pentru utilizator, etc.

Unii dintre partenerii noștri de afaceri folosesc cookies pe site-ul nostru, de exemplu cei care își fac publicitate. Cu toate acestea, nu avem acces și nici nu putem controla aceste cookies.

Cookies care, din punct de vedere tehnic, nu este obligatoriu a fi stocate pe terminalul utilizatorului, vor fi folosite doar dacă utilizatorul își exprimă consimțămantul expres și neechivoc în legătură cu acestea, prin bifarea categoriilor prezentate. Utilizatorul își va putea retrage consimțământul în orice moment prin modificarea setărilor aferente browser-ului utilizat, în conformitate cu Politica noastra de Cookies.

Temeiul juridic al acestei acțiuni este reprezentat de interesul legitim de a oferi permanent servicii îmbunătățite utilizatorilor site-ului AGIRA.

  1. Link-urile

Acest site conține link-uri către alte site-uri. AGIRA PRO CORPORATION SRL nu este responsabil de politica de confidențialitate practicată de aceștia. Vă recomandăm consultarea în prealabil a termenilor legali și a celorlalte informații referitoare la colectarea datelor cu caracter personal. Normele expuse în acest text se aplică doar în cazul datelor colectate pe acest site.

Pagina utilizează „plugin-uri” de la operatorii de rețele sociale (de ex.: www.facebook.com).

Folosim plugin-uri pentru a face legătura între site-ul beau.ro și pagina oficială a companiei deschisă pe Facebook (https://www.facebook.com/beauromania/). Nu colectăm /stocăm datele personale ale clienților prin intermediul plugin-urilor, dar este posibil ca prin această legătură, clienții să poată vedea pe conturile lor de Facebook, o parte din prietenii lor care apreciază pagina AGIRA.

Deși există posibilitatea de a intra în contact cu un reprezentant AGIRA/administrator al paginii AGIRA de pe rețeaua de socializare, solicitarea informațiilor legate de statusul comenzii, disponibilitatea stocurilor, caracteristici tehnice ale produselor, reclamații, etc., trebuie să fie îndreptată către Departamentul  Relatii Clienti, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți sau la numerele de telefon:  0756069473.

De asemenea, în cazul unor situații care presupun solicitarea și comunicarea unor date cu caracter personal sau alte informații sensibile, vă rugăm să adresați solicitarea către office@agira.ro sau la adresa:  Bucuresti, Bdul Timisoara Nr. 65, Bl.D44, Sc.F, Et.4, Ap.66, Sector 6

  1. Notificări și acțiuni privind informațiile despre utilizatori

La cererea scrisă a utilizatorilor, datată și semnată, expediată pe adresa AGIRA, acesta se obligă:

  1. a) să confirme solicitanților, dacă prelucrează sau nu date personale; acest lucru se face gratuit, o singură dată pe an;
  2. b) să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau să transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;
  3. c) să transmită utilizatorului datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat AGIRA PRO CORPORATION SRL într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat în vederea transmiterii acestora altui operator;
  4. d) să înceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, dacă acesta solicită acest lucru.
  5. Comunicarea modificărilor

Dacă informațiile de identificare ale unui utilizator se schimbă (ca de exemplu codul poștal) sau dacă un utilizator dorește să renunțe la serviciile noastre, vom avea grijă să corectăm, actualizăm sau să eliminăm acele date personale care ne-au fost încredințate de către utilizator. Acest lucru poate fi realizat fie de pe pagina de înregistrare, fie prin intermediul formularului de contact https://beau.ro/contact/.

Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi comunicată către utilizatori prin email, astfel încât aceștia să fie întotdeauna informați cu privire la datele pe care le colectăm, cum le utilizăm și în ce circumstanțe, dacă există, le facem publice. Utilizatorii vor putea să fie sau nu de acord cu utilizarea informațiilor în alte scopuri. Vom utiliza datele în concordanță cu politica sub care au fost culese informațiile, conform Notei de informare privind prelucrarea datelor și Politicii privind protectia datelor cu caracter personal.

  1. Securitate

Acest site adoptă toate măsurile de securitate necesare protejării datelor personale ale utilizatorilor noștri. În momentul completării datelor personale pe site-ul nostru, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online.

Toate datele cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul unor pagini securizate care folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, a cărui poziționare variază în funcție de tipul de browser utilizat (ex.: în partea de jos a ferestrei, dacă utilizați browser-ul Microsoft Internet Explorer sau în partea de sus a ferestrei, dacă utilizați browser-ul Google Chrome). Pentru mai multe informații privind standardele de securitate practicate pe acest site accesează secțiunea Ajutor

Fiind de acord cu prezentul document „Termeni și condiții de utilizare a site-ului beau.ro „, utilizatorii își asumă în totalitate eventualele riscuri.

  1. Jurisdicția. Legea aplicabilă

Relațiile contractuale dintre părți vor fi guvernate de legea română. Litigiile care nu vor putea fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi înaintate spre soluționare instanțelor competente.

  1. Alte informații

Pe site vor fi publicate periodic Regulamente ale campaniilor aflate în desfășurare; acestea descriu în detaliu termenii și condițiile speciale aplicabile fiecărei campanii și completează dispozițiile prezentului document ” Termeni și condiții de utilizare a site-ului beau.ro“.

Promoțiile afișate vor fi valabile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online/Regulamentele speciale și în limitele stocurilor disponibile.

Produsele, prețurile și informațiile cu privire la disponibilitatea de stoc afișate pe site-ul beau.ro  pot fi diferite de cele afișate în magazinele AGIRA din orașe (puncte de lucru AGIRA România S.R.L.).

AGIRA își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație publicată pe site fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

Persoanele fizice pot achiziționa maximum 6 produse din fiecare cod. Nu există o limitare asupra numărului de coduri achiziționate. În cazul clienților persoane juridice ce doresc achiziționarea mai multor produse din același cod, se poate solicita o ofertă personalizată diviziei Business to Business, la adresa de email corporate@AGIRA.ro. Mai multe detalii pe https://AGIRA.ro/vanzari-corporate/pag/ .

  1. Baza legală

Pentru mai multe informații, puteți accesa:

Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;

Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;

Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii;

Legea nr. 148/2000 privind publicitatea;

Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă;

Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;

Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;

Ordonanța de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri;

Ordonanța de urgență 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conţinut digital şi de servicii digitale;

Ordonanța de urgență nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc;

Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaj;

Ordonanța de urgență 58/2022 pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor;

În cazul epuizării stocului comanda va fi anulată, clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul AGIRA, telefonic sau in scris, pe email. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata.