Coca-Cola si OREO devin „cei mai buni prieteni” cu lansari in editie limitat
Timp de citire: 3 min
Coca-Cola si OREO devin „cei mai buni prieteni” cu lansari in editie limitata, unindu-si fortele pentru a lansa doua produse exclusive: Biscuitii OREO Coca-Cola si Coca-Cola OREO Zero Zahar Editie Limitata.
Aceste produse sunt inspirate de conceptul „Besties” si vor fi disponibile pentru o perioada limitata. Cele doua branduri ultra cunoscute sarbatoresc prieteniile prin lansarea acestor produse si prin crearea unor experiente digitale si fizice unice.
„Combinarea ludicului OREO cu Magia Reala a Coca-Cola este neasteptata, dar potrivita, deoarece marile noastre sunt similare in multe feluri,” a declarat Oana Vlad, vicepresedinte global de strategie de brand la Coca-Cola. „Suntem incantati ca fanii sa ni se alature in sarbatorirea acestor produse noi si experiente inedite.”
Eugenia Zalis, sefa globala de marketing si brand pentru OREO la Mondelez International, a spus: „La OREO, ne straduim sa gasim modalitati noi de a entuziasma consumatorii. Colaborarea noastra cu Coca-Cola este o oportunitate de a uni bazele noastre de fani si de a celebra puterea conexiunii si impreuna.”
Biscuitii OREO Coca-Cola au un design distinctiv in rosu si negru, cu doua straturi de baza: unul din ciocolata clasica cu sirop de Coca-Cola si unul de culoare rosie, cu un gust de Coca-Cola si bomboane efervescente.
Coca-Cola OREO Zero Zahar Editie Limitata ofera un gust de Coca-Cola cu note de aroma inspirate de biscuitii OREO.
„Besties” include experiente digitale si fizice, invitand consumatorii sa activeze „Modul Bestie” si sa se alature prietenilor lor. In parteneriat cu Spotify, OREO si Coca-Cola lanseaza „Bestie Mode Digital Experience”, o platforma exclusiva care permite prietenilor sa isi sincronizeze preferintele muzicale si sa se bucure impreuna.
Scanand un cod QR de pe produsele Coca-Cola si OREO, consumatorii pot explora „Modul Bestie” si sincroniza preferintele muzicale cu prietenii lor. Utilizatorii Spotify Free vor avea acces la experienta Bestie printr-o promovare pe platforma. O lista de redare va fi generata pentru ca prietenii sa se bucure impreuna.
Coca-Cola si OREO lanseaza, de asemenea, o linie de produse „Bestie Mode” in Statele Unite, disponibila in magazine Forever 21 si pe Forever21.com. Produsele vor fi disponibile in magazinele locale si de proximitate din pietele participante incepand din septembrie, inclusiv un Coca-Cola OREO Zero Sugar Slurpee in magazinele 7-Eleven, Speedway si Stripes, din SUA.
Coca-Cola OREO Zero Zahar Editie Limitata este parte din Coca-Cola Creations, care continua sa aduca noi expresii de creativitate si conexiuni culturale. Marca OREO isi mentine angajamentul de a oferi delicii inovatoare si experiente captivante.
Produsele vor fi disponibile pe piata din Statele Unite.
Sursa: bevindustry.com
FIGO Suc Exotic 3 X 0,2 L