Target Media International aniverseaza inedit 30 Ani de Activitate, tu vei participa?

Target Media International aniverseaza 30 Ani de Activitate in cel mai inedit mod, tu vei participa la eveniment?

tarr de vin si spirtoase in Bucuresti, pentru HoReCa
Target Media International aniverseaza inedit 30 Ani de Activitate de succes in Romania printr-un eveniment unic ca si concept pe piata interna: TMI Wine & Spirit Fair, primul targ de specialitate dedicat HoReCa.

 

TMI a ales sa-si serbeze ziua alaturi de prieteni si parteneri, intr-un cadru festiv creat spre a pune in lumina reflectoarelor nu doar profesionalismul si seriozitate sa, dar mai ales a partenerilor sai de succes. Astfel vor fi prezente la targ cele mai prestigioase branduri de bauturi din portofoliul Target Media International.

 

Printr-o initiativa de exceptie dedicata profesionistilor din domeniul vinurilor si bauturilor spirtoase, Target Media International marcheaza cei 30 de ani de activitate prin organizarea acestui eveniment de referinta: TMI Wine & Spirit Fair. Evenimentul este o premiera in lumea HoReCa si promite sa redefineasca standardele de prezentare si reprezentare pentru industrie, reunind intr-un singur loc, NUBA Herăstrău, marci de renume mondial din Franta, Italia, Spania, Portugalia, Statele Unite, Marea Britanie, Noua Zeelanda, Argentina, Chile, Republica Moldova si Romania.

 

Evenimentul va avea loc in perioada 22-23 aprilie 2024, in Bucuresti si este o expozitie exclusiva pentru Profesionisti, oferind acestora oportunitatea de a interactiona direct cu produsele si reprezentantii unor branduri de elita. TMI Wine & Spirit Fair urmareste sa faciliteze legatura intre jucatorii importanti din industria de bauturi din Romania si sa ofere perspective noi asupra modului in care bauturile pot fi prezentate si comercializate catre consumatori.

 

Lista brandurilor prezente la eveniment cuprinde vedete nationale si internationale din lumea vinului si a bauturilor spirtoase. Franta va fi reprezentata de nume consacrate precum Louis Roederer, Billecart Salmon si Louis Latour, in timp ce Italia va aduce in prim-plan nume sonore ca Banfi, Planeta si Gaja. Spania, Statele Unite, Chile, Argentina, Noua Zeelanda, Portugalia si Republica Moldova completeaza lista cu nume cunoscute si apreciate, iar din Romania vor straluci unele dintre cele mai rasunatoare branduri autohtone.

 

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 27 milioane de euro in anul 2023, Target Media International s-a impus ca o prezenta esentiala in industria distributiei si consultantei pentru sectorul HoReCa. Cu o experienta de trei decenii si o reputatie de excelenta, compania se bucura de increderea celor mai exigenti profesionisti din domeniu.

 

Asadar, TMI Wine & Spirit Fair nu este un targ obisnuit, ci un eveniment emblematic care aduce impreuna elita brandurilor de bauturi, intr-un cadru destinat exclusiv profesionistilor din domeniu, la 30 de ani activitate a Target Media International. Va fi cu siguranta un eveniment la care vor ravni multi reprezentanti din domeniu, fiind o oportunitate reala de a se afla in mijlocul marilor jucatori din piata.

 

La Multi Ani de succes, TMI! Sa fiti sanatosi si inspirati, toti cei care faceti parte din aceasta echipa frumoasa!

La cat mai multe Aniversari, va dorim!

1 thoughts on “Target Media International aniverseaza inedit 30 Ani de Activitate, tu vei participa?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *